Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23215
Назва: | Використання конструкторів електронних курсів для розробки комп’ютерних симуляторів клінічних випадків |
Автори: | Лопіна, Наталія Андріївна Журавльова, Лариса Володимирівна |
Теми: | медична освіта комп’ютерне симуляційне навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Лопіна Н. А. Використання конструкторів електронних курсів для розробки комп’ютерних симуляторів клінічних випадків / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Тернопіль, 16–17 травня 2019 р. / Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль, 2019. – С. 301–302. |
Короткий огляд (реферат): | Комп’ютерне симуляційне навчання є невід’ємною складовою симуляційних тренінгів. Впровадження віртуальних моделей пацієнтів в медичну освіту, комп’ютерні симуляційні сценарії клінічних випадків сприяють підвищенню ефективності проблемно-орієнтованого, кейс-методу навчання, за допомогою яких зменшується бар’єр між практичними та теоретичними знаннями, розвивається логічне мислення, розвивається логічне мислення, засноване на принципах доказової медицини [1-7]. Проте існуюча система автоматизованого створення клінічних випадків OpenLabyrinth має деякі недоліки пов’язані з неможливістю озвучування, трансляції відеороликів, відсутністю можливості якісної візуалізації клінічних рекомендацій та їх обговорення, теоретичних даних по темі клінічного випадку, проведення тестування з оцінкою знань. Проте значною перевагою вказаної системи є можливість побудови сценаріїв з розгалуженням. Програми створення презентацій PowerPoint надає широкі можливості з візуалізації навчального матеріалу. Програми для створення електронних навчальних курсів розширюють освітні можливості презентацій PowerPoint та допомагають реалізувати об’єктивізацію оцінювання отриманих знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23215 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання конструкторів .pdf | 446,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.