Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23215
Назва: Використання конструкторів електронних курсів для розробки комп’ютерних симуляторів клінічних випадків
Автори: Лопіна, Наталія Андріївна
Журавльова, Лариса Володимирівна
Теми: медична освіта
комп’ютерне симуляційне навчання
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Лопіна Н. А. Використання конструкторів електронних курсів для розробки комп’ютерних симуляторів клінічних випадків / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Тернопіль, 16–17 травня 2019 р. / Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль, 2019. – С. 301–302.
Короткий огляд (реферат): Комп’ютерне симуляційне навчання є невід’ємною складовою симуляційних тренінгів. Впровадження віртуальних моделей пацієнтів в медичну освіту, комп’ютерні симуляційні сценарії клінічних випадків сприяють підвищенню ефективності проблемно-орієнтованого, кейс-методу навчання, за допомогою яких зменшується бар’єр між практичними та теоретичними знаннями, розвивається логічне мислення, розвивається логічне мислення, засноване на принципах доказової медицини [1-7]. Проте існуюча система автоматизованого створення клінічних випадків OpenLabyrinth має деякі недоліки пов’язані з неможливістю озвучування, трансляції відеороликів, відсутністю можливості якісної візуалізації клінічних рекомендацій та їх обговорення, теоретичних даних по темі клінічного випадку, проведення тестування з оцінкою знань. Проте значною перевагою вказаної системи є можливість побудови сценаріїв з розгалуженням. Програми створення презентацій PowerPoint надає широкі можливості з візуалізації навчального матеріалу. Програми для створення електронних навчальних курсів розширюють освітні можливості презентацій PowerPoint та допомагають реалізувати об’єктивізацію оцінювання отриманих знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23215
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання конструкторів .pdf446,64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.