Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКочарова, Тетяна Ростиславівна-
dc.contributor.authorРадзішевська, Євгенія Борисівна-
dc.date.accessioned2019-06-05T11:45:41Z-
dc.date.available2019-06-05T11:45:41Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.citationКочарова Т. Р. Кібернетичний підхід в самовизначенні студентів як суб’єктів навчання / Т. Р. Кочарова, Є. Б. Радзішевська // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету : збірник наукових праць. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2019. – Вип. 30. – С. 253–256.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23181-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості спілкування в системі вищої освіти, визначено позиції учасників суб’єкт-суб’єктної моделі освіти, наведено методику проведення заняття, що в контексті вивчення основних питань визначає студентів як суб’єктів навчального процесу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпедагогічне спілкуванняru_RU
dc.subjectкібернетикаru_RU
dc.titleКібернетичний підхід в самовизначенні студентів як суб’єктів навчанняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кочарова Т. Р. Кібернетичний підхід.pdf291,05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.