Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23181
Назва: Кібернетичний підхід в самовизначенні студентів як суб’єктів навчання
Автори: Кочарова, Тетяна Ростиславівна
Радзішевська, Євгенія Борисівна
Теми: педагогічне спілкування
кібернетика
Дата публікації: тра-2019
Бібліографічний опис: Кочарова Т. Р. Кібернетичний підхід в самовизначенні студентів як суб’єктів навчання / Т. Р. Кочарова, Є. Б. Радзішевська // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету : збірник наукових праць. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2019. – Вип. 30. – С. 253–256.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості спілкування в системі вищої освіти, визначено позиції учасників суб’єкт-суб’єктної моделі освіти, наведено методику проведення заняття, що в контексті вивчення основних питань визначає студентів як суб’єктів навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23181
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кочарова Т. Р. Кібернетичний підхід.pdf291,05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.