Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23181
Назва: | Кібернетичний підхід в самовизначенні студентів як суб’єктів навчання |
Автори: | Кочарова, Тетяна Ростиславівна Радзішевська, Євгенія Борисівна |
Теми: | педагогічне спілкування кібернетика |
Дата публікації: | тра-2019 |
Бібліографічний опис: | Кочарова Т. Р. Кібернетичний підхід в самовизначенні студентів як суб’єктів навчання / Т. Р. Кочарова, Є. Б. Радзішевська // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету : збірник наукових праць. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2019. – Вип. 30. – С. 253–256. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості спілкування в системі вищої освіти, визначено позиції учасників суб’єкт-суб’єктної моделі освіти, наведено методику проведення заняття, що в контексті вивчення основних питань визначає студентів як суб’єктів навчального процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23181 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кочарова Т. Р. Кібернетичний підхід.pdf | 291,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.