Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23181
Title: | Кібернетичний підхід в самовизначенні студентів як суб’єктів навчання |
Authors: | Кочарова, Тетяна Ростиславівна Радзішевська, Євгенія Борисівна |
Keywords: | педагогічне спілкування кібернетика |
Issue Date: | May-2019 |
Citation: | Кочарова Т. Р. Кібернетичний підхід в самовизначенні студентів як суб’єктів навчання / Т. Р. Кочарова, Є. Б. Радзішевська // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету : збірник наукових праць. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2019. – Вип. 30. – С. 253–256. |
Abstract: | У статті проаналізовано особливості спілкування в системі вищої освіти, визначено позиції учасників суб’єкт-суб’єктної моделі освіти, наведено методику проведення заняття, що в контексті вивчення основних питань визначає студентів як суб’єктів навчального процесу. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23181 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кочарова Т. Р. Кібернетичний підхід.pdf | 291,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.