Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23181
Title: Кібернетичний підхід в самовизначенні студентів як суб’єктів навчання
Authors: Кочарова, Тетяна Ростиславівна
Радзішевська, Євгенія Борисівна
Keywords: педагогічне спілкування
кібернетика
Issue Date: May-2019
Citation: Кочарова Т. Р. Кібернетичний підхід в самовизначенні студентів як суб’єктів навчання / Т. Р. Кочарова, Є. Б. Радзішевська // Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету : збірник наукових праць. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2019. – Вип. 30. – С. 253–256.
Abstract: У статті проаналізовано особливості спілкування в системі вищої освіти, визначено позиції учасників суб’єкт-суб’єктної моделі освіти, наведено методику проведення заняття, що в контексті вивчення основних питань визначає студентів як суб’єктів навчального процесу.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/23181
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кочарова Т. Р. Кібернетичний підхід.pdf291,05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.