Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22870
Title: Using interactive mobile app for teaching English at higher educational institutions
Authors: Iukhno, Nataliia
Keywords: Вайбер
мобільний додаток
новітні технології
навчальний процес
студенти-медики
Viber
mobile application
the latest technology
learning process
medical students
Issue Date: 17-Apr-2019
Publisher: ХНМУ
Citation: Iukhno N. V. Using interactive mobile app for teaching English at higher educational institutions / N. V. Iukhno // Методологія та практика лінгвістичної підготовки іноземних студентів : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 215 річниці від дня заснування ХНМУ, Харків, 17 квітня 2019 р. – Харків : ХНМУ, 2019. – С 240–242.
Abstract: Viber is a very popular service among students and can be widely used for organizing both classroom and non-auditing work. This approach makes the classes more diverse, helps to unload the eyes and allows harmoniously to combine traditional approaches to teaching a foreign language with the latest technology.
Description: Viber (Вайбер) є дуже популярним сервісом серед студентів і може широко використовуватися для організації як аудиторної, так й позааудиторної роботи. Такий підхід робить заняття більш різноманітними, допомагає розвантажити очі й дозволяє гармонійно поєднувати традиційні підходи до викладання іноземної мови з новітніми технологіями.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22870
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
USING INTERACTIVE MOBILE APP FOR TEACHING ENGLISH AT.doc26 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.