Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21967
Назва: | Педагогічні, психологічні та соціологічні підходи щодо управління якістю додипломної освіти в ХНМУ |
Інші назви: | Pedagogical, psychological and sociological approaches in improving the quality management of pre-college education at KhNMU |
Автори: | Капустник, Валерій Андрійович Завгородній, Ігор Володимирович Краснікова, Світлана Олександрівна Лісова, Г.В. Бєлєвцова, Я.С. Перцев, Дмитро Павлович Нікуліна, Наталія Олексіївна Марущенко, Олег Анатолійович Горецька, Анастасія Миколаївна Сіда, Ю.В. |
Теми: | якість вищої освіти вищий медичний навчальний заклад ректорський контроль педагогічний аспект соціологічний аспект психологічний аспект |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Педагогічні, психологічні та соціологічні підходи щодо управління якістю додипломної освіти в ХНМУ / В. А. Капустник, І. В. Завгородній, С. О. Краснікова, Г. В. Лісова, Я. С. Бєлєвцова, Д. П. Перцев, Н. О. Нікуліна, О. А. Марущенко, А. М. Горецька, Ю. В. Сіда // Новий колегіум. – 2018. – № 3 (93). – С. 27–31. |
Короткий огляд (реферат): | У статті окреслено необхідність підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах та розглянуто деякі педагогічні, психологічні та соціологічні підходи дослідження проблем якості освіти у вищому навчальному закладі та шляхи їх розв’язання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21967 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні психологічні та соціальні.PDF | 479,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.