Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21967
Назва: Педагогічні, психологічні та соціологічні підходи щодо управління якістю додипломної освіти в ХНМУ
Інші назви: Pedagogical, psychological and sociological approaches in improving the quality management of pre-college education at KhNMU
Автори: Капустник, Валерій Андрійович
Завгородній, Ігор Володимирович
Краснікова, Світлана Олександрівна
Лісова, Г.В.
Бєлєвцова, Я.С.
Перцев, Дмитро Павлович
Нікуліна, Наталія Олексіївна
Марущенко, Олег Анатолійович
Горецька, Анастасія Миколаївна
Сіда, Ю.В.
Теми: якість вищої освіти
вищий медичний навчальний заклад
ректорський контроль
педагогічний аспект
соціологічний аспект
психологічний аспект
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Педагогічні, психологічні та соціологічні підходи щодо управління якістю додипломної освіти в ХНМУ / В. А. Капустник, І. В. Завгородній, С. О. Краснікова, Г. В. Лісова, Я. С. Бєлєвцова, Д. П. Перцев, Н. О. Нікуліна, О. А. Марущенко, А. М. Горецька, Ю. В. Сіда // Новий колегіум. – 2018. – № 3 (93). – С. 27–31.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено необхідність підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах та розглянуто деякі педагогічні, психологічні та соціологічні підходи дослідження проблем якості освіти у вищому навчальному закладі та шляхи їх розв’язання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/21967
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні психологічні та соціальні.PDF479,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.