Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20785
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаук, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorКрупеня, Володимир Ілліч-
dc.contributor.authorПросоленко, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-10-30T14:12:32Z-
dc.date.available2018-10-30T14:12:32Z-
dc.date.issued2018-03-28-
dc.identifier.citationКаук О. І. Вплив особистісних якостей викладача на засвоєння матеріалу на клінічних кафедрах вишів / О. І. Каук, В. І. Крупеня, Н. В. Просоленко // Ліки – людині. Сучасні проблеми фармакотерапії і призначення лікарських засобів : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, Харків, 28–29 березня 2018 року : у 2 т. – Харків : НФаУ, 2018. – Т. 2. – С. 153–154. – (Наука).ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20785-
dc.description.abstractЗміни, що відбуваються в системі вищої медичної освіти в Україні за останнє десятиліття, вплинули на ключові державні освітні ресурси – педагогічні кадри. Саме від їх професійної підготовки та відповідності сучасним вимогам, насамперед, залежить якість підготовки до майбутньої професії студентів медичних вищих навчальних закладів та лікарівінтернів закладів системи післядипломної підготовки. Навчальний процес – це творчість. Не можна запропонувати технологію проведення занять, придатну для всіх кафедр, дисциплін і викладачів. Кожен з них повинен знайти свій підхід до студентів, своє рішення, вміти поєднувати педагогічний арсенал виховання і навчання в навчальному процесі.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональна фармацевтична академіяru_RU
dc.subjectнавчальний процесru_RU
dc.subjectособистісні якості викладачаru_RU
dc.subjectзасвоєння матеріалуru_RU
dc.titleВплив особистісних якостей викладача на засвоєння матеріалу на клінічних кафедрах вишівru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра неврології № 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.