Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20593
Title: Дослідження впливу особистісних якостей викладача на засвоєння матеріалу майбутніми лікарями
Authors: Крупеня, Володимир Ілліч
Просоленко, Наталія Володимирівна
Каук, Оксана Іванівна
Землянський, Констянтин Володимирович
Keywords: навчально-виховний процес
імідж
домінантні якості особистості
педагогічна культура викладача
Issue Date: 30-Mar-2018
Publisher: Харківська медична академія післядипломної освіти
Citation: Дослідження впливу особистісних якостей викладача на засвоєння матеріалу майбутніми лікарями / В. І. Крупеня, Н. В. Просоленко, О. І. Каук, К. В. Землянський // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. – 2018. – № 3 (30). – С. 16–20.
Abstract: Від особистісних якостей педагога та відповідності їх сучасним вимогам залежить якість підготовки студентів медичних закладів. Вивчено домінантні якості особистості викладача, відсутність яких тягне за собою неможливість ефективної та результативної педагогічної діяльності й погіршує засвоєння матеріалу студентами. Проведено анкетування, опитування, дискусії, бесіди. Установлено, що найважливішими якостями особистості педагога є: справедливість, тактовність, чесність, сучасність, гуманність. Негативними якостями педагога студенти вважали упередженість, неврівноваженість, зарозумілість, неуважність, забудькуватість, незібраність. До професійних протипоказань належать наявність шкідливих звичок, моральна неохайність, грубість, безпринципність, некомпетентність у питаннях виховання та викладання, безвідповідальність. Сукупність комплексу позитивних особистісних якостей допомагає досягти викладачеві медичного вищого закладу освіти високого рівня майстерності та впливати на формування особистості студента
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20593
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра неврології № 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.