Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20393
Title: Дослідження зорової пам’яті та зорової перцепції як показників вищої інтегративної діяльності мозку у розвитку індивідуальної стійкості до психоемоційного напруження
Authors: Бабійчук, А.В.
Левіт, І.Р.
Ротар, А.Е.
Красушина, Ю.В.
Авер янова, К.Є.
Keywords: зорова пам’ять
вища інтегративна діяльність
психоемоційне напруження
Issue Date: 16-May-2018
Publisher: Харківський національний медичний університет
Citation: Дослідження зорової пам’яті та зорової перцепції як показників вищої інтегративної діяльності мозку у розвитку індивідуальної стійкості до психоемоційного напруження / А. В. Бабійчук, І. Р. Левіт, А. Е. Ротар, Ю. В. Красушина, К. Є. Авер҆янова // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : V Всеукраїнська наукова конференція студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2018 р. / ред. колегія: Д. І. Маракушин [та ін.]. – Харків, 2018. – С. 29.
Abstract: Розвиток адаптації до навчального навантаження надає позитивне біологічне значення у студентів молодших курсів, спрямоване на активацію вищих інтегративних функцій мозку. Це супроводжується переходом організму на якісно новий рівень функціонування, який забезпечує можливості виконання розумової діяльності в умовах підвищених вимог до неї на перших курсах навчання в медичному університеті.
Description: В цьому дослідженні бала зроблена спроба визначити участь вищих інтегративних коркових процесів, якими є зорова пам'ять та зорова перцепція, у розвитку пристосувальної реакції організму до «навчальних» стресових впливів в перше трьохріччя.Досліджувались студентки загальної групи І-ІІІ курсів навчання в медичному вузі
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20393
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конф.тези-3-Бабійчук.pdf636,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.