Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19487
Title: | The Importance of Teacher’s Designed Feedback Tasks in the Process of Tuition |
Authors: | Kozka, Iryna |
Keywords: | feedback curriculum course-book design master level essay idiom зворотній зв’язок навчальна програма розробка підручника рівень магістра твір ідіома |
Issue Date: | 18-Apr-2018 |
Publisher: | Ташкент, Ташкентська медична академія |
Citation: | Kozka I. K. The Importance of Teacher’s Designed Feedback Tasks in the Process of Tuition / I. K. Kozka // Система повышения квалификации педагогических кадров в ВУЗах Узбекистана: опыт, приоритеты и перспективы развития = Ўзбекистон отм педагог кадрларининг малакасини ошириш тизими: тажриба, ютуқлар ва ривожланиш истиқболлари = System of improvement in pedagogical staff qualification in higher educational institutions of Uzbekistan: experience, priorities and prospects of development : материалы научно-практической конференции, Ташкент, 18 апреля 2018 г. – Ташкент, 2018. – C. 107–108. |
Abstract: | The paper deals with the importance of teacher’s designed feedback tasks.The teacher should be able to design his own tasks in addition to the rec-ommended course-book, adapt, simplify and change the mate-rials according to the targets and students needs. |
Description: | У роботі йдеться про важливість створених викла-дачем вправ зво-ротнього зв’язку. Викладач пови-нен вміти ро-зробляти свої вправи на дода-ток до підручни-ка, адаптувати, спрощувати та змінювати ма-теріал залежно вид цілей нав-чання та потреб студентів. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19487 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ташкент .doc | 50 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.