Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19487
Title: The Importance of Teacher’s Designed Feedback Tasks in the Process of Tuition
Authors: Kozka, Iryna
Keywords: feedback
curriculum
course-book design
master level
essay
idiom
зворотній зв’язок
навчальна програма
розробка підручника
рівень магістра
твір
ідіома
Issue Date: 18-Apr-2018
Publisher: Ташкент, Ташкентська медична академія
Citation: Kozka I. K. The Importance of Teacher’s Designed Feedback Tasks in the Process of Tuition / I. K. Kozka // Система повышения квалификации педагогических кадров в ВУЗах Узбекистана: опыт, приоритеты и перспективы развития = Ўзбекистон отм педагог кадрларининг малакасини ошириш тизими: тажриба, ютуқлар ва ривожланиш истиқболлари = System of improvement in pedagogical staff qualification in higher educational institutions of Uzbekistan: experience, priorities and prospects of development : материалы научно-практической конференции, Ташкент, 18 апреля 2018 г. – Ташкент, 2018. – C. 107–108.
Abstract: The paper deals with the importance of teacher’s designed feedback tasks.The teacher should be able to design his own tasks in addition to the rec-ommended course-book, adapt, simplify and change the mate-rials according to the targets and students needs.
Description: У роботі йдеться про важливість створених викла-дачем вправ зво-ротнього зв’язку. Викладач пови-нен вміти ро-зробляти свої вправи на дода-ток до підручни-ка, адаптувати, спрощувати та змінювати ма-теріал залежно вид цілей нав-чання та потреб студентів.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19487
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ташкент .doc50 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.