Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19255
Назва: | Формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземної мови у Вальдорфській школі |
Автори: | Попов, Олег Іванович Карабан, Олег Михайлович Тимошенко, Любов Володимирівна Лоскутов, Микола Федорович Усенко, Сергій Анатолійович Усенко, Світлана Георгіївна Попова, Тетяна Михайлівна |
Теми: | іноземна мова вальдорфська педагогіка потік мовлення емоційне переживання звуків |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземної мови у Вальдорфській школі / О. М. Карабан, О. І. Попов, М. Ф. Лоскутов, С. А. Усенко, С. Г. Усенко, Т. М. Попова // Україна: Медицина. Освіта : матеріали V науково-практичної конференції з міжнародною участю, Бахмут, 2018 р. – Бахмут, 2018. – С. 121–122. |
Короткий огляд (реферат): | На уроках іноземної мови діти проявляють високий рівень пізнавальної активності, бо вона активізується у цілісності їх почуттів (через вивчення віршів, пісень, культури іншої країни), волі (через виконання певних рухів під час декламації, співу, участь в різноманітних іграх) та розуму (несвідоме запам’ятовування через художньо-образне викладання слів, пісень, діалогів, віршів, загадок, прислів’їв та приказок; несвідоме оволодіння граматичними правилами). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19255 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ.doc | 27,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.