Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19255
Назва: Формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземної мови у Вальдорфській школі
Автори: Попов, Олег Іванович
Карабан, Олег Михайлович
Тимошенко, Любов Володимирівна
Лоскутов, Микола Федорович
Усенко, Сергій Анатолійович
Усенко, Світлана Георгіївна
Попова, Тетяна Михайлівна
Теми: іноземна мова
вальдорфська педагогіка
потік мовлення
емоційне переживання звуків
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках іноземної мови у Вальдорфській школі / О. М. Карабан, О. І. Попов, М. Ф. Лоскутов, С. А. Усенко, С. Г. Усенко, Т. М. Попова // Україна: Медицина. Освіта : матеріали V науково-практичної конференції з міжнародною участю, Бахмут, 2018 р. – Бахмут, 2018. – С. 121–122.
Короткий огляд (реферат): На уроках іноземної мови діти проявляють високий рівень пізнавальної активності, бо вона активізується у цілісності їх почуттів (через вивчення віршів, пісень, культури іншої країни), волі (через виконання певних рухів під час декламації, співу, участь в різноманітних іграх) та розуму (несвідоме запам’ятовування через художньо-образне викладання слів, пісень, діалогів, віршів, загадок, прислів’їв та приказок; несвідоме оволодіння граматичними правилами).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19255
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ.doc27,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.