Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18726
Title: Система оцінювання знань як одна із технологій компетентнісного підходу до навчання
Authors: Козуб, Світлана Миколаївна
Козуб, Павло Анатолієвич
Keywords: оцінювання
компетентністний підхід
технологія навчання
Issue Date: 2017
Publisher: ХНУ імені В.Н.Каразіна
Citation: Козуб С. М. Cистема оцінювання знань як одна із технологій компетентнісного підходу до навчання / С. М. Козуб, П. А. Козуб // Наукові записки кафедри педагогіки. – 2017. – Випуск 41. – С. 72–79.
Abstract: Запропоновано розглядати оцінювання знання як технологію кількісної оцінки інформації, якою володіє суб'єкт навчання. Оцінка знань є кількісною величиною, яка завжди припускає порівняння з певним еталоном, незалежно від методу отримання оцінки, вибору методу порівняння або еталона. Підхід до оцінки знань як повноцінної технології вказує на можливість створення єдиного підходу до оцінювання знань, а не у вигляді використання «мистецтва» або «досвіду» вчителя. У той же час, проведений аналіз вказує на неможливість створення єдиного найкращого методу оцінювання, але можливо і необхідно створити детальний технічний опис кожного з відомих методів оцінювання, що дозволить їх класифікувати, а через деякий час уніфікувати методи їх використання для різних педагогічних ситуацій.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18726
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра медичної та біоорганічної хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1_Проблемы оценивания знаний укр.doc78,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.