Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18394
Title: Роль контролю рівня компетентності студентів-медиків з іноземної мови за професійним спрямуванням
Authors: Петрова, Ольга
Богун, Марина
Keywords: assessment
English professional competence
medical university
англоязычная профессиональная компетентность
Issue Date: 5-Oct-2017
Citation: Петрова О. Роль контролю рівня компетентності студентів-медиків з іноземної мови за професійним спрямуванням / О. Петрова, М. Богун // Методика формування професійно-орієнтованої іншомовної компетентності у студентів медичних вишів України в умовах сьогодення: досвід, проблеми, інновації : матеріали семінару-наради завідувачів однопрофільних кафедр іноземних та латинської мов медичних та фармацевтичних вишів України, Чернівці, 5–6 жовтня 2017 р. – Чернівці : Вид-во БДМУ, 2017. – С. 81–82.
Abstract: Застосування тестів для контролю рівня володіння навчальною профільною дисципліною (медицина, стоматологія, фармація тощо) є доцільним, оскільки  вони задають напрям розумової діяльності студентів. Англійська мова слугує посередником у засвоєнні професії, а специфічні освітні цілі студентів медичного університету визначають зміст дисциплін іншомовного профілю.
Description: Tests which aim at the assessment of the professional profile subject level (medicine, dentistry, pharmacy, etc.) acquired by the medical students is reasonable as they direct the cognitive activity of the students. English serves as a medium in the mastering the profession, and specific academic purposes, which are set for medical students, determine the contents of foreign language disciplines.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18394
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Петрова Богун 2017 ТекстЧернів.1511201370.doc37,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.