Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17983
Назва: Соціальні медіа як інструмент бібліотечного інтернет-маркетингу
Автори: Хитик, Валентина Іванівна
Дата публікації: 31-жов-2017
Бібліографічний опис: Хитик В. І. Соціальні медіа як інструмент бібліотечного інтернет-маркетингу / В. І. Хитик // Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс : матеріали круглого столу, Харків, 31 жовтня 2017 року / редкол.: І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва ; Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2017. – С. 90–93.
Короткий огляд (реферат): Розглядається потенціал соціальних медіа як ефективного засобу бібліотечного інтернет-маркетингу, спрямованого на організацію якісного обслуговування користувачів бібліотеки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17983
Розташовується у зібраннях:Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хитик.pdf706,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.