Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17876
Title: Корпоративні медіа вузівської бібліотеки як сучасний формат діалогу з читачем
Authors: Киричок, Ірина Василівна
Русанова, Оксана Анатоліївна
Тесленко, Катерина Миколаївна
Киричок, Ирина Васильевна
Русанова, Оксана Анатольевна
Тесленко, Екатерина Николаевна
Kyrychok, Iryna
Rusanova, Oksana
Teslenko, Kateryna
Keywords: корпоративні медіа
електронні видання
вузівська бібліотека
діалог з читачем
культурно-просвітницька і виховна робота
корпоративные медиа
электронные издания
вузовская библиотека
диалог с читателем
культурно-просветительская и воспитательная работа
corporate media
electronic publications
high school library
dialogue with reader
cultural and educational work
Issue Date: Oct-2017
Publisher: НБ ХДУХТ
Citation: Киричок І. В. Корпоративні медіа вузівської бібліотеки як сучасний формат діалогу з читачем [Електронний ресурс] / І. В. Киричок, О. А. Русанова, К. М. Тесленко // Інформаційно-бібліотечний сервіс і користувач: новий формат взаємодії : Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція, 23–31 жовтня 2017 р., Харків / Наукова бібліотека ХДУХТ. – Режим доступу : http://conf.hduht.edu.ua/index.php/m-i-conf-2/794-korporatyvni-media-vuzivskoi-biblioteky-iak-suchasnyi-format-dialohu-z-chytachem
Abstract: В роботі розглядаються нові нестандартні формати і напрями взаємодії бібліотеки з читачем через корпоративні медіа, у тому числі електронні видання, на прикладі бюлетеня «Библиотерапевт». Визначено ключові фактори, що впливають на життєздатність медіа-проекту, створення і наповнення рубрик, взаємодію різних категорій користувачів. В работе рассматриваются новые нестандартные форматы и направления взаимодействия библиотеки с читателем через корпоративные медиа, в том числе электронные издания, на примере бюллетеня «Библиотерапевт». Определены ключевые факторы, влияющие на жизнеспособность медиа-проекта, создание и наполнение рубрик, взаимодействие различных категорий пользователей. On the example of the e-bulletin "Biblioterapevt" new non-standard formats and directions of interaction library with the reader and user through corporate media, including electronic publications are considered. The key factors influence on the viability of the media project, the creation and filling of the headings, the interaction of various categories of users are determined
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17876
Appears in Collections:Статті, тези, доповіді. Наукова бібліотека



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.