Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17793
Назва: Бібліотеки у соціальних мережах: особливості та кроки ефективного просування
Автори: Соцков, О.В.
Дата публікації: 20-жов-2017
Бібліографічний опис: Соцков О. В. Бібліотеки у соціальних мережах: особливості та кроки ефективного просування / О. В. Соцков // Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс : матеріали круглого столу, Харків, 31 жовтня 2017 року / редкол.: І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва ; Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2017. – С. 79–84.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються елементи, особливості бібліотечного маркетингу, що спрямовані на залучення й утримання користувачів, знаходження можливостей розширення використання сервісів та послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17793
Розташовується у зібраннях:Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соцков.pdf248,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Соцков_доповідь.pdf3,29 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.