Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17720
Title: Пероральное употребление пищевой добавки каппа-каррагинан вызывает энтерит
Authors: Ткаченко, А.С.
Губина-Вакулик, Г.И.
Горбач, Т.В.
Денисенко, С.А.
Онищенко, А.И.
Keywords: карагенан
каппа-карагенан
хронічне запалення
ентерит
Issue Date: 2017
Publisher: Чорноморський національний університет ім. Петра Могили (м. Миколаїв)
Citation: Пероральное употребление пищевой добавки каппа-каррагинан вызывает энтерит / А. С. Ткаченко, Г. И. Губина-Вакулик, Т. В. Горбач, С. А. Денисенко, А. И. Онищенко // Український журнал медицини, біології та спорту. – 2017. – № 3 (5). – С. 32–35.
Abstract: У експерименті показано, що місячне вживання щурами каппа-карагенана per os призводить до морфологічних змін у кишечнику, характерних для розвитку хронічного ентериту. Розвиток запалення підтверджується підвищенням вмісту молекул середньої маси, гаптоглобіну і С-реактивного білка в сироватці крові тварин, які вживали карагенан. При аналізі протеїнограми виявлено, що місячне вживання каппа-карагенана призводить до розвитку гіпергаммаглобулінемії, що вказує на підключення бактеріального компонента.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17720
ISSN: 2522-4972
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра біологічної хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткаченко, Губина-Вакулик, Горбач.pdf223,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.