Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16774
Назва: Модальність мовленнєвої компетентності у процесі підготовки майбутніх філологів
Автори: Вигранка, Тетяна Василівна
Теми: модальність
мовленнєва підготовка фахівця
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Вигранка Т. В. Модальність мовленнєвої компетентності у процесі підготовки майбутніх філологів / Т. В. Вигранка // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Сер. 16, Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. – 2016. – Вип. 27 (37). – С. 32–35.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто зміст та особливості модальних відтінків мовленнєвої компетентності майбутніх філологів. Визначено сутність термінів «компетенція» та «компетентність» на базі підготовки фахівців філологічних дисциплін в процесі вивчення фахових предметів. Узагальнено теоретичні засади, проведено аналіз критеріїв мовленнєвих та комунікативних особливостей академічної освіти для фахівців. Охарактеризовано об’єктивність впровадження формування мовленнєвої компетентності в процес вивчення фахових дисциплін фахівцями гуманітарного профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16774
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вигранка Т. В. Модальність мовленнєвої компетентності .docx28,73 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.