Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16178
Title: PhD Students Motivation to Learn ESP (Medicine): Gender Aspects
Other Titles: Мотивація здобувачів PHD ступеня вивчати англійську для спеціальних потреб (медицина): гендерні аспекти
Authors: Korneyko, Iryna
Petrova, Olga
Keywords: motivation
study of English for specific purposes
philosophy doctor
мотивація
вивчення англійської мови для спеціальних потреб
доктор філософії
Issue Date: 20-Apr-2017
Publisher: ХНМУ
Citation: Petrova O. B. PhD Students Motivation to Learn ESP (Medicine): Gender Aspects / O. B. Petrova, I. V. Korneyko // Гендер. Екологія. Здоров’я : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 20–21 квітня 2017 року). – Харків : ХНМУ, 2017. – С. 23–24.
Abstract: Motivation analysis should be a part of needs analysis procedure in an ESP course planning. The teachers can manipulate the motivating factors revealed by the analysis to enhance the students’ interest to language learning.
Description: Мотиваційний аналіз має бути складовою процедури аналізу потреб при плануванні курсу англійської для спеціальних потреб. Викладачі можуть застосовувати мотиваційні фактори, виявлені цим аналізом, щоб стимулювати зацікавленість тих, хто навчається, вивчати іноземну мову.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16178
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrova Gender conf 2017.pdf165,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.