Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкорбач, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorНіколаєва, Алла Олексіївна-
dc.contributor.authorКулікова, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2012-11-19T10:58:32Z-
dc.date.available2012-11-19T10:58:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСкорбач Т. В. Фактори дезадаптації та умови адаптапції студентів-першокурсників / Т. В. Скорбач, А. О. Ніколаєва, І. І. Кулікова // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах (педагогіка і психологія, біологічні науки, хімічні науки, фізика та інформаційні технології, нанотехнології для медицини): матеріали VI Міжрегіональної науково-методичної інтернет-конференції, Харків, 21–23 травня 2012 р. – Харків, 2012. – С. 76–80.uk_UK
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1595-
dc.descriptionПід адаптацією студента до умов вищого закладу освіти вчені розуміють процес приведення основних параметрів його соціальної та особистісної характеристик у відповідність до нових умов середовища, виникнення динамічної рівноваги з вимогами навчальної діяльності. Саме у ВНЗ закладаються основи особистих якостей спеціаліста.uk_UK
dc.description.abstractМета даної статті проаналізувати особливості адаптації студентів-першокурсників, визначити фактори, що порушують процес адаптації (зумовлюють прояви дезадаптації), та такі, що сприяють успішній адаптації, закономірності психологічної адаптації особистості.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherХарківський національний медичний університетuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UK
dc.subjectкураторuk_UK
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.titleФактори дезадаптації та умови адаптапції студентів-першокурсниківuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.