Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPetrova, Olga-
dc.date.accessioned2016-12-16T07:59:27Z-
dc.date.available2016-12-16T07:59:27Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.citationPetrova O. Strategies in teaching listening / O. Petrova // Проблеми та перспективи навчання іноземних мов у ВНЗ : матеріали Міжнародного науково-методичного семінару, Харків, 18 листопада 2016 р. – Харків : ХНАДУ, 2016. – C. 118–122.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15433-
dc.description.abstractConsideration of the students' needs and problems could help the teacher to design listening classes which allow the students to feel more comfortable and confident in English speech practice, motivating them to develop listening skills. It makes their listening purposeful, helping to rise the efficiency in English acquirement. Урахування потреб та проблем студентів допомагає у плануванні занять з аудіювання, які дозволятимуть студентам відчувати себе комфортніше та впевненіше у розмовній практиці. Позитивні результати, в свою чергу, мотивують до подальшого розвитку на шляху формування навичок аудіювання. Це сприяє цілеспрямованому слуханню та підвищенню ефективності навчання англійської.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherХНАДУru_RU
dc.subjectнавчання англійської мовиru_RU
dc.subjectаудіюванняru_RU
dc.subjectВНЗru_RU
dc.subjectteaching Englishru_RU
dc.subjectlisteningru_RU
dc.subjectuniversityru_RU
dc.titleStrategies in teaching listeningru_RU
dc.title.alternativeСтратегії в навчанні аудіюванняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PetrovaХНАДУ междунар семинар.pdf333,25 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.