Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15433
Назва: Strategies in teaching listening
Інші назви: Стратегії в навчанні аудіювання
Автори: Petrova, Olga
Теми: навчання англійської мови
аудіювання
ВНЗ
teaching English
listening
university
Дата публікації: лис-2016
Видавництво: ХНАДУ
Бібліографічний опис: Petrova O. Strategies in teaching listening / O. Petrova // Проблеми та перспективи навчання іноземних мов у ВНЗ : матеріали Міжнародного науково-методичного семінару, Харків, 18 листопада 2016 р. – Харків : ХНАДУ, 2016. – C. 118–122.
Короткий огляд (реферат): Consideration of the students' needs and problems could help the teacher to design listening classes which allow the students to feel more comfortable and confident in English speech practice, motivating them to develop listening skills. It makes their listening purposeful, helping to rise the efficiency in English acquirement. Урахування потреб та проблем студентів допомагає у плануванні занять з аудіювання, які дозволятимуть студентам відчувати себе комфортніше та впевненіше у розмовній практиці. Позитивні результати, в свою чергу, мотивують до подальшого розвитку на шляху формування навичок аудіювання. Це сприяє цілеспрямованому слуханню та підвищенню ефективності навчання англійської.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15433
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PetrovaХНАДУ междунар семинар.pdf333,25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.