Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15314
Назва: On the question of the effects of phychophysiological methods of diagnostics of educational motivation og medical students
Автори: Nabok, T.
Zelenskaya, A.
Теми: diagnostics
educational motivation
medical students
Дата публікації: тра-2016
Видавництво: Харківський національний медичній університет
Бібліографічний опис: Nabok T. A. On the question of the effects of phychophysiological methods of diagnostics of educational motivation og medical students / T. A. Nabok, A. N. Zelenskaya // Actual Problems Of Clinical And Theoretical Medicine : Аbstract Book Of IXth International Interdisciplinary Scientific Conference Of Young Scientists And Medical Students (Іnternational Scientific Іnderdisciplinary Сongrence – ISIC), Kharkiv, 19–20 may 2016 / KhNMU. – Kharkiv, 2016. – Р. 45–46.
Короткий огляд (реферат): The content and structure of human motivation is a significant indicator of the state of health and level of adaptation. In terms of psychophysiology, learning motivation is the basic social needs of man. Study the content and structure of cognitive motivation of medical students is an actual problem of psychophysiological.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15314
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ISIC 2016 Physyology 5.pdf555,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.