Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15297
Назва: Особливості впливу різних систем навчання на розумову працездатність студентів-медиків
Автори: Резніченко, Олександр Георгійович
Теми: розумова працездатність
студенти
кредитно-модульна система
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Резніченко О. Г. Особливості впливу різних систем навчання на розумову працездатність студентів-медиків / О. Г. Резниченко // Медицина третього тисячоліття : збірник тез міжвузівської конференції молодих вчених та студентів, Харків, 19 січня 2016 р. / Харківський національний медичний університет. – Харків, 2016. – С. 28–29.
Короткий огляд (реферат): В роботі представлено порівняльний аналіз розумової працездатності студентів, які навчаються за вимогами кредитно-модульної та семестро-заліковою системами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15297
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра гігієни та екології № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Резниченко О. Краматорск 2016.doc35 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.