Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕндреу, Амоах Данфул Бріан-
dc.contributor.authorРезніченко, Олександр Георгійович-
dc.date.accessioned2016-12-13T10:00:51Z-
dc.date.available2016-12-13T10:00:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРезніченко О. Г. Амоах Данфул Бріан Ендреу Вплив умов навчання на розумову працездатність студентів медичного ВНЗ / О. Г. Резніченко, Амоах Данфул Бріан Ендреу // Медицина третього тисячоліття : збірник тез міжвузівської конференції молодих вчених та студентів, Харків, 19 січня 2016 р. / Харківський національний медичний університет. – Харків, 2016. – С. 396.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15287-
dc.description.abstractДля підвищення якості навчання в системі вищої освіти необхідно застосовувати диференційовані підходи з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей майбутніх спеціалістів. Адже неадекватне навантаження в період навчання може стати причиною зниження успішності в навчальній діяльності. в умовах звичайного розумового навантаження більшість студентів медичного ВНЗ демонструють низькі рівні розумової працездатності, як на початку так і наприкінці учбового часу, і тільки 47,42% студентів демонструють достатньо високі та стійкі показники розумової працездатності. В умовах підвищеного психоемоційного навантаження більш ніж 70% студентів мають достатньо високі та стійкі рівні розумової працездатності.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherKhNMUru_RU
dc.subjectнавчанняru_RU
dc.subjectрозумова працездатністьru_RU
dc.subjectрозумове навантаженняru_RU
dc.titleВплив умов навчання на розумову працездатність студентів медичного ВНЗru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Амоах Данфул Бріан Ендреу.doc28,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.