Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15008
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛісовий, В.М.-
dc.contributor.authorКапустник, В.А.-
dc.contributor.authorМарковський, В.Д.-
dc.contributor.authorЗавгородній, І.В.-
dc.contributor.authorСінайко, В.М.-
dc.contributor.authorДмитрієнко, К.В.-
dc.contributor.authorМирончук, О.А.-
dc.date.accessioned2016-12-07T07:19:09Z-
dc.date.available2016-12-07T07:19:09Z-
dc.date.issued2016-06-
dc.identifier.citationОсобливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський, І. В. Завгородній, В. М. Сінайко, К. В. Дмитрієнко, О. А. Мирончук // Медична освіта. – 2016. – № 2. – С. 85–89.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15008-
dc.description.abstractУ статті представлені результати дослідження особливостей реалізації студентоцентрованого підходу у процесі про- фесійної підготовки лікарів. Проаналізовано комунікативні стилі викладачів дисциплін різних навчальних блоків. Додаються рекомендації для поліпшення навчального процесу при студентоцентрованому підході у медичному ВНЗ.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкомунікативний стильru_RU
dc.subjectвикладачru_RU
dc.subjectмедична освітаru_RU
dc.titleОсобливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mosv_2016_2_18 (1).pdf325,66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.