Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14985
Назва: Role of psychosocial factors in the formation of professional stress of teachers and its influenceon nealth and working capacity
Автори: Tymbota, Miroslav
Lapko, Svitlana
Polishchuk, Tatyana
Теми: Рsychoemotional health of teachers
Дата публікації: 17-лис-2016
Бібліографічний опис: Tymbota M. Role of psychosocial factors in the formation of professional stress of teachers and its influenceon nealth and working capacity / M. Tymbota, S. Lapko, T. Polishchuk // Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Полтава, 17 листопада 2016 р. / Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка, ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія», Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка ; за заг. ред. М. В. Гриньової. – Полтава, 2016. – С. 317–320.
Опис: The teacher has to adhere to and implement the necessary safety requirements to preserve their lives and health
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14985
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра спортивної, фізичної та реабілітаційної медицини, фізичної терапії, ерготерапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья (4).doc43,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.