Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14926
Title: Сучасні модифікації традиційних форм організації освітнього процесу в інтернатурі
Authors: Гопцій, Олена Вікторівна
Бизов, Денис Володимирович
Keywords: освітній процес
інтернатура
навчальний процес
Issue Date: 2016
Citation: Гопцій О. В. Сучасні модифікації традиційних форм організації освітнього процесу в інтернатурі / О. В. Гопцій, Д. В. Бизов // Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті : матеріали 42-ї навчально-методичної конференції, Харків, 26 квітня 2016 р. / ХНМУ. – Харків, 2016. – С. 25–28.
Abstract: Професіоналізм клініциста, окрім високої кваліфікації, передбачає досить високий рівень соціальної поведінки. Тому для підготовки майбутнього лікаря велике значення має не тільки професійна освіта і навички, а й виховання. Це здійснюється, перш за все, за участі в роботі та житті лікарського і кафедрального колективу, його буднів і свят, де молодий фахівець має можливість навчатися у старших колег професіональним навичкам, вирішенню складних деонтологічних проблем, де в процесі клінічних розборів, обходів, конференцій прищеплюються певні традиції і формується особистість. За словами Л. Дістервега, «ніхто не зможе дати іншому те, чим не володіє сам, так ніхто не зможе розвивати, виховувати й навчати, хто сам, нерозвинутий, невихований й неосвічений». Будь-якому співробітникові вищої медичної школи - професору, доценту, асистентові клінічної кафедри слід постійно розвивати педагогічну майстерність, професійний і культурний рівень для максимально ефективного виконання своїх обов'язків - навчання майбутніх лікарів.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14926
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гопцій О.В..doc48,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.