Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14926
Title: | Сучасні модифікації традиційних форм організації освітнього процесу в інтернатурі |
Authors: | Гопцій, Олена Вікторівна Бизов, Денис Володимирович |
Keywords: | освітній процес інтернатура навчальний процес |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Гопцій О. В. Сучасні модифікації традиційних форм організації освітнього процесу в інтернатурі / О. В. Гопцій, Д. В. Бизов // Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті : матеріали 42-ї навчально-методичної конференції, Харків, 26 квітня 2016 р. / ХНМУ. – Харків, 2016. – С. 25–28. |
Abstract: | Професіоналізм клініциста, окрім високої кваліфікації, передбачає досить високий рівень соціальної поведінки. Тому для підготовки майбутнього лікаря велике значення має не тільки професійна освіта і навички, а й виховання. Це здійснюється, перш за все, за участі в роботі та житті лікарського і кафедрального колективу, його буднів і свят, де молодий фахівець має можливість навчатися у старших колег професіональним навичкам, вирішенню складних деонтологічних проблем, де в процесі клінічних розборів, обходів, конференцій прищеплюються певні традиції і формується особистість. За словами Л. Дістервега, «ніхто не зможе дати іншому те, чим не володіє сам, так ніхто не зможе розвивати, виховувати й навчати, хто сам, нерозвинутий, невихований й неосвічений». Будь-якому співробітникові вищої медичної школи - професору, доценту, асистентові клінічної кафедри слід постійно розвивати педагогічну майстерність, професійний і культурний рівень для максимально ефективного виконання своїх обов'язків - навчання майбутніх лікарів. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14926 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гопцій О.В..doc | 48,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.