Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14789
Title: Формування професійної мотивації лікарів-інтернів стоматологів в системі післядипломної освіти
Authors: Стоян, Елена Юлиевна
Стоян, Олена Юліївна
Stoyan, Elena Yulievna
Денисова, Елена Георгиевна
Денисова, Олена Георгіївна
Denysova, Elena
Keywords: професійна мотивація лікарів-інтернів
professional motivation of interns
післядипломна освіта
postgraduate education
Issue Date: 2016
Citation: Стоян О. Ю. Формування професійної мотивації лікарів-інтернів стоматологів в системі післядипломної освіти / О. Ю. Стоян, О. Г. Денисова, Ю. Г. Романова // Zbiór artykułów naukowych : Konferencji Miedzynarodowej NaukowoPraktycznej "Pedagogika. Osiągnięcia naukowe, rozwój, propozycje", Warszawa, 29.09.2016–30.09.2016. – Warszawa : Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. – Str. 46–48.
Abstract: Професійна мотивація лікарів-інтернів є складним психологічним процесом і визначається організацією освітнього процесу, специфікою навчальної дисципліни у ВНЗ та суб’єктивними особливостями лікарів-інтернів і викладача. У досліджен- ні розроблено та обґрунтовано інтегративну методику формування мотивації до професійної спрямованості на прийом хірургічного профілю у лікарів-інтернів, яка включає різноманітні засоби, форми та методи роботи.
Description: Professional motivation of interns is a complex psychological process and determined the organization of educational process, specific discipline in universities and subjective features of interns and teacher. The research in developed and proved no integrative method of formation of motivation to professional orientation appointment of surgical interns, which includes a variety of tools, forms and methods of work.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14789
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СТОЯН ДЕНИСОВА ВАРШАВА.pdf294,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.