Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14623
Назва: | Дослідницький метод як спосіб розкриття творчого потенціалу студента |
Автори: | Алексеєнко, Р.В. Рисована, Л.М. |
Теми: | студент творчий потенціал адаптація талант |
Дата публікації: | 26-сер-2016 |
Бібліографічний опис: | Алексеєнко Р. В. Дослідницький метод як спосіб розкриття творчого потенціалу студента / Р. В. Алексеєнко, Л. М. Рисована // Сучасна педагогіка та психологія: від теорії до практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 26–27 серпня 2016 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2016. – С. 112–113. |
Короткий огляд (реферат): | Успіх навчального процесу на сам перед визначається відношенням студентів до навчання, їхнім прагненням до пізнання, усвідомленим і самостійним прид-банням знань, вмінь, навичок. Студент не тільки об’єкт навчальних впливів, він суб’єкт спеціально організованого пізнання і педагогічного процесу [1]. В сучасних умовах задачі навчання виходять за межі забезпечення студента необхідним запасом знань, саме через це зростає потреба постійного попов-нення й оновлення нової інформації. |
Опис: | Таким чином, дослідницький метод навчання перетворює традиційний підхід, створює багатогранну спрямованість студента, допомагає в засвоєнні нового матеріалу, розвиває творчий підхід до вирішення складних медичних задач. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14623 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СучПедагогика Алексеенко.pdf | 391,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.