Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14537
Title: Застосування внутрішнього контролю якості навчання при викладанні дисципліни «Фізіологія» для англомовних студентів
Authors: Маракушин, Д.І.
Чернобай, Л.В.
Глоба, Н.С.
Алексеєнко, Р.В.
Ісаєва, І.М.
Кармазіна, І.С.
Васильєва, О.В.
Keywords: якість навчання
англомовні студенти
фізіологія
Issue Date: 12-May-2016
Citation: Застосування внутрішнього контролю якості навчання при викладанні дисципліни «Фізіологія» для англомовних студентів / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, І. С. Кармазіна, О. В. Васильєва, І. М. Ісаєва, Р. В. Алексеєнко, Н. С. Глоба // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Тернопіль, 12–13 травня, 2016 р. : у 2 т. / Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ«Укрмедкнига», 2016. – Т. 2. – С. 35–37.
Abstract: У статті розглянуто питання застосування внутрішнього контролю якості навчання при викладанні дисципліни «Фізіо- логія» для англомовних студентів на кафедрі фізіології Харківського національного медичного університету. Наведені власні інновації методичного забезпечення самостійної роботи англомовних студентів, що сприяє формуванню клінічного мислення майбутніх лікарів, розвиває їхні творчі здібності, особисту ініціативу у засвоєнні «важких» тем фізіології.
Description: Ми розглядаємо внутрішній кафедральний контроль якості навчання як безперервний процес пильну- вання та реєстрації параметрів успішності. Його основною метою є активізація індивідуальної навчальної мотивації, спрямованої на розвиток творчого підходу при вивченні будь-якої теоретичної дисципліні, якою є й фізіологія.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14537
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АктуалПит Тернополь 1.pdf424,99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.