Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14487
Title: Вплив стилю педагогічної діяльності викладача на ставлення студента до навчання
Authors: Шевченко, Ростислав Станіславович
Шевченко, Ольга Станіславівна
Тодоріко, Лілія Дмитрівна
Keywords: стиль педагогічної діяльності викладача
педагогіка
ІСПД
Issue Date: May-2016
Publisher: ТДМУ
Citation: Шевченко Р. С. Вплив стилю педагогічної діяльності викладача на ставлення студента до навчання / Р. С. Шевченко, О. С. Шевченко, Л. Д. Тодоріко // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Тернопіль, 12–13 травня 2016 р.) : у 2 т. / Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 114–115.
Abstract: За результатами нашої експериментальної роботи, 93,3 % опитаних студентів 4-го курсу ствердно відповіли на питання: «Чи впливає особистість викладача, його ІСПД на ваше ставлення до предмету?» Багато хто відзначає, що відношення до одного і того ж предмету змінювалося багато разів, залежно від викладача. Студенти вважають, що творчий викладач може істотно підвищити інтерес до предмета, зробити його значущим, залучити до роботи. Потенційно будь-який викладач може розвинути в собі майже всі якості або стильові риси, які є необхідними в його педагогічній діяльності. Однак ретельний аналіз отриманих даних підтверджує висловлене нами припущення: при відсутності у викладача інформації про ступінь ефективності ІСПД у взаємодії зі студентами, неможливі його ефективна корекція і саморегуляція.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14487
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра хірургії № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АПМО Тернопіль 2016 Т1 Шевченко.PDF3,34 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.