Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14466
Назва: Використання таксономії Блума під час оцінювання навчальної компетенції з гігієнічних знань
Автори: Завгородній, Ігор Володимирович
Лазаренко, Карина Петрівна
Білера, Наталія Владиславівна
Теми: таксономія Блума
навчання
навчальні компетенції
гігієнічні знання
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Лазаренко К. П. Використання таксономії Блума під час оцінювання навчальної компетенції з гігієнічних знань / К. П. Лазаренко, І. В. Завгородній, Н. В. Білера // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Полтава, 11–12 травня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 70–76.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості системи гуманітарної вищої освіти України, викладено основні цілі гуманітарної та соціальної підготовки та погляди на сучасний підхід до викладання у вищому навчальному закладі гуманітарного напрямку. Зроблено акцент на важливості цілеутворення у педагогічному процесі та викладено основні складові таксономії Блума та особливості навчального процесу у студентів гігієнічного профілю. Було проаналізовано доцільність використання таксономії Блума при оцінці навчальної компетенції з гігієнічних знань окремо для кожної складової та необхідність постановки чітких дидактичних цілей з метою зближення змісту діяльності викладача та студента, а також особистісної спрямованості навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14466
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра гігієни та екології № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОРИСТАННЯ ТАКСОНОМІЇ БЛУМА .pdf1,51 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.