Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14326
Назва: | Формування здатності викладача до міжкультурного розуміння |
Автори: | Дащук, Андрій Михайлович Пустова, Наталія Олександрівна Добржанська, Євгенія Ігорівна |
Теми: | іноземний студент культурний шок стрес акультурації стадії культурного шоку способи подолання культурного шоку міжкультурне співробітництво |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Дащук А. М. Формування здатності викладача до міжкультурного розуміння/ А. М. Дащук, Н. О. Пустова, Є. І. Добржанська // Актуальні проблеми дерматології, венерології та ВІЛ/СНІД-інфекції : матеріали науково-практичноЇ конференції (з міжнародною участю), присвяченої 125-річчю проф. Попова І. С., Харків 20 жовтня 2016 р. – Харків, 2016. – С. 9–17. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначається сутність поняття «культурний шок», виділяються його стадії, а також розглядаються способи подолання культурного шоку: геттоізація, асиміляція, колонізація і інтеграція. При цьому, інтеграція іноземних студентів в нові соціокультурні умови визначається в статті як найбільш ефективний спосіб подолання культурного шоку |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14326 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра дерматології, венерології і СНІДу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ДО МІЖКУЛЬТУРНОГО РОЗУМІННЯ.docx | 40,38 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.