Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14326
Назва: Формування здатності викладача до міжкультурного розуміння
Автори: Дащук, Андрій Михайлович
Пустова, Наталія Олександрівна
Добржанська, Євгенія Ігорівна
Теми: іноземний студент
культурний шок
стрес акультурації
стадії культурного шоку
способи подолання культурного шоку
міжкультурне співробітництво
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Дащук А. М. Формування здатності викладача до міжкультурного розуміння/ А. М. Дащук, Н. О. Пустова, Є. І. Добржанська // Актуальні проблеми дерматології, венерології та ВІЛ/СНІД-інфекції : матеріали науково-практичноЇ конференції (з міжнародною участю), присвяченої 125-річчю проф. Попова І. С., Харків 20 жовтня 2016 р. – Харків, 2016. – С. 9–17.
Короткий огляд (реферат): У статті визначається сутність поняття «культурний шок», виділяються його стадії, а також розглядаються способи подолання культурного шоку: геттоізація, асиміляція, колонізація і інтеграція. При цьому, інтеграція іноземних студентів в нові соціокультурні умови визначається в статті як найбільш ефективний спосіб подолання культурного шоку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14326
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дерматології, венерології і СНІДу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ДО МІЖКУЛЬТУРНОГО РОЗУМІННЯ.docx40,38 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.