Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14097
Назва: Методика викладання дисципліни «внутрішня медицина» за допомогою застосування кейс-технологій
Автори: Лахно, Ольга Вікторівна
Теми: кейс
технологія
метод
методика
дисципліна
внутрішня медицина
кейс
технология
метод
методика
дисциплина
внутренняя медицина
case
technology
method
technique
discipline
internal medicine
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Лахно О. В. Методика викладання дисципліни «внутрішня медицина» за допомогою застосування кейс-технологій / О. В. Лахно // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. – 2016. – № 2 (22). – С. 22–25.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження - теоретично обґрунтувати, розробити і частково перевірити методику викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою застосування кейс-технологій в ХНМУ. Об’єкт дослідження - процес навчання студентів вищих навчальних закладів. Предмет дослідження - методика викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою застосування кейс-технологій в ХНМУ. У роботі було проаналізовано можливості застосування кейс-технологій навчання у процесі викладання дисципліни «Внутрішня медицина» і визначено педагогічні цілі, основні напрямки, принципи та форми їх застосування, методи навчання. Розроблена методика викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою кейс-технологій. Експериментально підтверджено підвищення показників ефективності навчального процесу і таким чином обґрунтовано доцільність використання розробленої методики при викладанні дисципліни «Внутрішня медицина». Матеріали дослідження, а саме розроблена методика викладання дисципліни «Внутрішня медицина» за допомогою кейс-технологій, можуть бути використані викладачами вищих навчальних закладів у професійній підготовці майбутніх лікарів. Цель исследования - теоретически обосновать, разработать и частично проверить методику преподавания дисциплины «Внутренняя медицина» с помощью кейс-технологий в ХНМУ. Объект исследования - процесс обучения студентов высших учебных заведений. Предмет исследования - методика преподавания дисциплины «Внутренняя медицина» в ХНМУ с помощью кейс-технологий. В работе были проанализированы возможности применения кейс-технологий обучения в процессе преподавания дисциплины «Внутренняя медицина» и определены педагогические цели, основные направления, принципы и формы их применения, методы обучения. Разработана методика преподавания дисциплины «Внутренняя медицина» с помощью кейс-технологий. Экспериментально подтверждено повышение показателей эффективности учебного процесса и таким образом обоснована целесообразность использования разработанной методики при преподавании дисциплины «Внутренняя медицина». Материалы исследования, а именно разработанная методика обучения дисциплине «Внутренняя медицина» с помощью кейс-технологий, могут быть использованы преподавателями высших учебных заведений в профессиональной подготовке будущих врачей. The purpose of research - to justify theoretically, to develop and to test teaching methods in part subject "Therapy" ("Internal medicine") in KHNMU using case-based technologies. The object of study - earning process of students in higher educational institutions. Subject of research - methods of teaching the subject "Therapy" ("Internal medicine") in KHNMU using case-based technologies. The paper analyzed the possibility of using case-learning technologies in teaching "Therapy" ("Internal medicine") and the pedagogical goals, basic directions, principles and forms of their application, methods of teaching. The technique of teaching the subject "Therapy" ("Internal medicine") by means of case-based technologies. Experimentally validated improving performance of the educational process, and thus proved the usefulness of the developed method for teaching discipline "Therapy" ("Internal Medicine"). Research materials, namely developed methods of teaching the subject "Therapy" ("Internal medicine") by means of case-based technologies can be used by teachers of higher educational institutions in the training of future doctors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14097
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методика викладання дисципліни «внутрішня медицина» .pdf455,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.