Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14020
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончар, Альона Юріївна-
dc.date.accessioned2016-10-20T12:10:16Z-
dc.date.available2016-10-20T12:10:16Z-
dc.date.issued2016-10-24-
dc.identifier.citationГончар А. Ю. Бібліотечна реклама як інструмент позитивного іміджу бібліотеки (огляд літератури) / А. Ю. Гончар // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : матеріали ІІ Науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 24–31 жовтня 2016 р. / Харк. нац. мед. ун-т ; [редкол.: І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва]. – Харків, 2016. – С. 39–43.-
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14020-
dc.description.abstractПроаналізовано періодичні професійні видання, науково-методичні збірники, сайти бібліотек. Узагальнено отриману інформацію. Зроблено висновки. Проанализированы периодические профессиональные издания, научно-методические сборники, сайты библиотек. Упорядочено полученную информацию. Сделаны выводы.ru_RU
dc.language.isouk-
dc.titleБібліотечна реклама як інструмент позитивного іміджу бібліотеки (огляд літератури)ru_RU
dc.typeArticle-
Appears in Collections:Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі–2016
Статті, тези, доповіді. Наукова бібліотека

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гончар.pdf252,67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.