Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13880
Назва: A gender approach to the process of teaching foreign languages in a high school
Автори: Kuznetsova, Iryna
Zhdanova, Tetyana
Теми: language skills
teaching of foreign languages
perception of information
gender approach
Дата публікації: 31-бер-2016
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Zhdanova T. O. A gender approach to the process of teaching foreign languages in a high school / T. O. Zhdanova, I. V. Kuznetsova // The problem of human being in social, humanitarian and medical discourse = Проблема людини у соціально-гуманітарному та медичному дискурсах : міжвузівська науково-практична конференція з міжнародною участю, Харків, 31 березня 2016 р. / ХНМУ. – Харків, 2016. – С. 75.
Опис: Understanding the differences between strong and weak points of male and female students in the educational process, their interests and activities, based on their gender characteristics and capabilities, providing the necessary conditions for realization of the potential of women's and men's personality can significantly increase the effectiveness of the teaching of foreign languages in a high school
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13880
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жданова Т.О., Кузнецова І.В..doc23,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.