Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879
Title: Linguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical students
Authors: Petrova, Olga
Keywords: навчання іноземної мови
медичні університети
підвищення мотивації
L2 training
medical universities
improvement of motivation
Issue Date: 14-Apr-2016
Publisher: НФаУ, м. Харків
Citation: Petrova О. Linguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical students / O. Petrova // Гуманітарна складова у світлі сучасних мовних парадигм : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Харків, 14–15 квітня 2016 р. / Національний фармацевтичний університет. – Харків, 2016. – С. 240–241.
Abstract: Pragmatic shift in linguistics, consideration of social demands caused the known changes in practice of foreign languages training in non-language universities. Linguo-pragmatic approach influences positively on intensification of training with stimulation of the students’ L2 activity.
Description: Лінгвопрагматичний поворот, урахування запитів суспільства спричинили відомі зміни в практиці викладання іноземних мов у немовних університетах. Застосування лінгвопрагматичного підходу позитивно впливає на інтенсифікацію навчання із стимулюванням студентів до мовленнєвої активності.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7Петрова_фарм.pdf155,74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.