Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879
Title: | Linguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical students |
Authors: | Petrova, Olga |
Keywords: | навчання іноземної мови медичні університети підвищення мотивації L2 training medical universities improvement of motivation |
Issue Date: | 14-Apr-2016 |
Publisher: | НФаУ, м. Харків |
Citation: | Petrova О. Linguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical students / O. Petrova // Гуманітарна складова у світлі сучасних мовних парадигм : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Харків, 14–15 квітня 2016 р. / Національний фармацевтичний університет. – Харків, 2016. – С. 240–241. |
Abstract: | Pragmatic shift in linguistics, consideration of social demands caused the known changes in practice of foreign languages training in non-language universities. Linguo-pragmatic approach influences positively on intensification of training with stimulation of the students’ L2 activity. |
Description: | Лінгвопрагматичний поворот, урахування запитів суспільства спричинили відомі зміни в практиці викладання іноземних мов у немовних університетах. Застосування лінгвопрагматичного підходу позитивно впливає на інтенсифікацію навчання із стимулюванням студентів до мовленнєвої активності. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7Петрова_фарм.pdf | 155,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.