DSpace О системе DSpace DSpace
 

Repository KhNMU >
Кафедри >
Кафедра педіатрії № 1 та неонатології >
Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 та неонатології >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13776

Название: Особливості психологічного статусу у дітей з патологією органів дихання
Авторы: Гончарь, Маргарита Олександрівна
Сенаторова, Ганна Сергіївна
Чайченко, Тетяна Валеріївна
Цюра, Оксана Миколаївна
Тельнова, Лариса Григорівна
Черненко, Лариса Миколаївна
Ключевые слова: діти
психологічний статус
бронхолегеневі захворювання
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Особливості психологічного статусу у дітей з патологією органів дихання / М. О. Гончарь, Г. С. Сенаторова, Т. В. Чайченко, О. М. Цюра, Л. Г. Тельнова, Л. М. Черненко // Современная педиатрия. – 2016. – № 3 (75). – С. 97–99.
Аннотация: Мета дослідження: дослідити особливості психологічного статусу у дітей з бронхолегеневою патологією. Матеріали та методи. Порівняли рівень психічної напруги (оцінювали за результатами анкетування Beck Youth) у дітей з гострими бронхолегеневими захворюваннями (1 група) та з бронхіальною астмою (2 група). Результати дослідження. Більшість дітей з бронхіальною астмою (84,0±5,0%) характеризувалася психосоматичною дезорієнтацією та нестійкістю до стресу, водночас у першій групі виявлено 28,5±3,8% пацієнтів з порушенням психоемоційного стану. Середній рівень тривожності спостерігався у 40,0±3,0% пацієнтів 2 групи, відносно 14,3±2,7% - в 1 групі. Високий рівень тривожності серед дітей, хворих на БА спостерігався у 32,0±4,5%, порівняно з показником 9,5±2,6% в 1 групі. Самооцінку в дітей визначали як занижену, нормальну або високу. Занижена самооцінка реєструвалася в 64,0±5,5% дітей з БА, в 1 групі дітей з заниженою самооцінкою не виявлено; нормальна – відповідно у 28,0±2,5% і 71,4±3,1%; висока – у 8,0±1,5% дітей з БА, та у 28,6±4,2% пацієнтів 1 групи. У 12±1,5% дітей 2 групи спостерігалися ознаки депресії. Висновки. Психоемоційний стан пацієнтів, хворих на бронхіальну астму, характеризувався підвищенням рівня тривожності та заниженою самооцінкою у більшості паціентів, порівняно з групою дітей з гострою бронхолегеневою патологією.
Описание: The aim: study the features of the psychological status in children with bronchopulmonary pathology. Materials and methods. We compare the level of mental stress (assessed by questionnaire Beck Youth) in children with acute bronchopulmonary diseases (1 group) and the bronchial asthma (2 group). Results and discussion: 84,0±5,0 % children with bronchial asthma was characterized by psychosomatic disorientation and instability to stress, in the first group 28,5±3,8% patients with violation of the psychoemotional state was registreted. The average level of anxiety was observed in 40,0±3,0% patients of 2 groups, in relation to 14,3±2,7%% - in a 1 group. High level of anxiety among children with bronchial asthma in 32,0±4,5% were observed, as compared to 9,5±2,6% in a 1 group. A Self-Concept in children was determined as low, normal or high. A low Self-Concept was registreted in 64,0±5,5% children with asthma, in a 1 group of children with a low Self-Concept was not revealed; normal - accordingly in 28,0±2,5% and 71,4±3,1%; high – in 8,0±1,5% children with asthma, and in 28,6±4,2% patients of a 1 group. At 12±1,5% children of 2 group signs of depression were observed. Conclusions. The psycho-emotional state of children with asthma, characterized by increased levels of anxiety, and low self-esteem, in most cases, compared with a group of children with acute bronchopulmonary diseases.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13776
Располагается в коллекциях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 та неонатології

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Гончарь Харьков ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАТУСУ У ДІТЕЙ З ПАТОЛОГІЄЮ ОРГАНІВ ДИХАННЯ.doc99,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Этот ресурс защищен исходным авторским правом

View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь