Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13256
Назва: | Теоретико-методологічні засади гендерної експертизи підручників |
Автори: | Марущенко, Олег Анатолійович Малахова, О.А. Дрожжина, Т.В. Коробкіна, Т.В. |
Теми: | гендерна експертиза |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Теоретико-методологічні засади гендерної експертизи підручників / О. А. Малахова, О. А. Марущенко, Т. В. Дрожжина, Т. В. Коробкіна // Експертиза шкільних підручників : інструктивно-методичні матеріали для експертизи електронних версій проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів / за заг. ред.: О. М. Топузова, Н. Б. Вяткіної. – Київ : Педагогічна думка, 2016 р. – С. 48–56. |
Короткий огляд (реферат): | Експертиза шкільних підручників: інструктивно-методичні матеріали для експертизи електронних версій проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13256 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра філософії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Марущенко О.А. і др. Гендерна експертиза шкільних підручників.pdf | 103,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.