Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДейнека, Володимир Васильович-
dc.date.accessioned2016-06-08T07:51:44Z-
dc.date.available2016-06-08T07:51:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДейнека В. В. Ценности в информационном обществе / В. В. Дейнека // Філософсько-гуманітарні читання : збірка наукових праць / відп. ред. О. В. Добридень. – Дніпропетровськ : ДМА, 2016. – С. 158–161.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13079-
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості трансформації та формування ціннісних установок в ситуації глобалізації і переходу до інформаційного суспільства. Виявлені світоглядні, комунікаційні, аксіологічні, гносеологічні та онтологічні особливості інформаційного суспільства. Розглянуто специфічний характер інформації в глобальному інформаційному просторі та світогляді. Розкрито особливості формування нових потреб в умовах нового типу соціальної комунікації.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectінформаційне суспільствоru_RU
dc.subjectглобальне суспільствоru_RU
dc.subjectцінностіru_RU
dc.subjectвіртуальний суб’єктru_RU
dc.titleЦенности в информационном обществеru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЦЕННОСТИ В ИНФОРМАЦИОННОМ ОБЩЕСТВЕ.docx30,65 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.