Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13079
Назва: Ценности в информационном обществе
Автори: Дейнека, Володимир Васильович
Теми: інформаційне суспільство
глобальне суспільство
цінності
віртуальний суб’єкт
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Дейнека В. В. Ценности в информационном обществе / В. В. Дейнека // Філософсько-гуманітарні читання : збірка наукових праць / відп. ред. О. В. Добридень. – Дніпропетровськ : ДМА, 2016. – С. 158–161.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто особливості трансформації та формування ціннісних установок в ситуації глобалізації і переходу до інформаційного суспільства. Виявлені світоглядні, комунікаційні, аксіологічні, гносеологічні та онтологічні особливості інформаційного суспільства. Розглянуто специфічний характер інформації в глобальному інформаційному просторі та світогляді. Розкрито особливості формування нових потреб в умовах нового типу соціальної комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13079
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЦЕННОСТИ В ИНФОРМАЦИОННОМ ОБЩЕСТВЕ.docx30,65 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.