Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13079
Title: Ценности в информационном обществе
Authors: Дейнека, Володимир Васильович
Keywords: інформаційне суспільство
глобальне суспільство
цінності
віртуальний суб’єкт
Issue Date: 2016
Citation: Дейнека В. В. Ценности в информационном обществе / В. В. Дейнека // Філософсько-гуманітарні читання : збірка наукових праць / відп. ред. О. В. Добридень. – Дніпропетровськ : ДМА, 2016. – С. 158–161.
Abstract: В статті розглянуто особливості трансформації та формування ціннісних установок в ситуації глобалізації і переходу до інформаційного суспільства. Виявлені світоглядні, комунікаційні, аксіологічні, гносеологічні та онтологічні особливості інформаційного суспільства. Розглянуто специфічний характер інформації в глобальному інформаційному просторі та світогляді. Розкрито особливості формування нових потреб в умовах нового типу соціальної комунікації.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13079
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЦЕННОСТИ В ИНФОРМАЦИОННОМ ОБЩЕСТВЕ.docx30,65 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.