Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/12679
Назва: Особливості компонентного вивчення української мови як іноземної
Автори: Фоміна, Людмила Володимирівна
Калініченко, Ольга Василівна
Нестеренко, Анастасія Костянтинівна
Теми: акудіювання
лінгвістичний компонент
методологічний компонент
мікродіалог
Дата публікації: 16-бер-2016
Видавництво: Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького
Бібліографічний опис: Фоміна Л. В. Особливості компонентного вивчення української мови як іноземної / Л. В. Фоміна, О. В. Калінічнко, А. К. Нестеренко // Сучасна українська нація: мова, історія,культура : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю з нагоди 15-річчя кафедри українознавства, Львів, 16 березня 2016 року / наук. ред.: В. В. Чоп'як, А. В. Мальований. – Львів : Друкарня ЛНМУ імені Данила Галицького, 2016. – С. 185–187.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено проблему викладання української мови англомовним студентам-медикам. Наголошено на важливості трьох основних компонентів, які сприяють вивченню української мови як іноземної.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/12679
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ КОМПОНЕНТНОГО ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ.odt18,53 kBOpenDocument TextПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.