Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/12465
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лозенко, Вікторія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-23T09:28:36Z | - |
dc.date.available | 2016-03-23T09:28:36Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Лозенко В. В. Концепт острова в англійському художньому мисленні першої половини ХХ ст. : автореф. дис. ... канд. філологічних наук : 10.01.04 — Література зарубіжних країн / В. В. Лозенко ; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара. – Дніпропетровськ, 2015. – 23 с. | - |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/12465 | - |
dc.description.abstract | У дисертації вперше здійснений комплексний літературознавчий аналіз концепту острова в англійській літературі першої половини ХХ ст. ─ на матеріалі творів «Містер Блетсуорсі на острові Ремполі» Г. Веллса, «До маяка» В. Вулф, «Острів фарисеїв» Джона Ґолсуорсі, «Фрейя Семи Островів», «Перемога» Дж. Конрада, «Місяць і шеляг» В. С. Моема, «Простак з Несподіваних островів» Б. Шоу. Досліджено форми індивідуальної інтерпретації концепту острова в поетиці творів представників різних художніх парадигм ─ реалізму, неоромантизму, модернізму, у яких концепт набуває нові ідеї. У концепті острова виявлені такі компоненти, як специфічний хронотоп, особливий тип героя, символ човна, міфологема Білої богині, мотив подорожі, обряд ініціації. Ці структурні складові мають позитивні конотації в реалістичних і модерністських творах, навіть якщо уявлення про райський острів виявляється хибним, ─ ідилічна природа, активні герої, човен як місце набуття нових властивостей; жінки, які втілюють Білу богиню, зображені як повністю сформовані особистості. Ці ж компоненти позбавлені позитивного спектру у неоромантичній прозі ─ природа охарактеризована лексемами з негативним відтінком, герої пасивні, жінки, які уособлюють Білу богиню, не здатні подолати самотність головного героя. У роботі вивчено генезис і еволюція концепту острова в художніх творах англійської літератури, починаючи від кельтської міфології і до першої половини ХХ ст.; виділено спільні риси концепту острова в поетиці досліджених творів; проаналізовано специфіку компонентів концепту острова в різних художніх парадигмах. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | англійська література першої половини ХХ ст. | ru_RU |
dc.subject | концепт острова | ru_RU |
dc.subject | хронотоп | ru_RU |
dc.subject | міфологема | ru_RU |
dc.subject | символ | ru_RU |
dc.subject | художня парадигма | ru_RU |
dc.title | Концепт острова в англійському художньому мисленні першої половини ХХ ст. | ru_RU |
dc.type | Synopsis | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лозенко В. В. Концепт острова в англійському художньому мисленні .docx | 67,68 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.