Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/12122
Title: Досвід навчання студентів з питань ядерної медицини в умовах вищої школи
Authors: Астап’єва, Ольга Миколаївна
Вікман, Ян Едуардович
Паскевич, Ольга Іванівна
Слабодчиков, Микола Єгорович
Keywords: досвід навчання
ядерна медицина
діагностичні РФП
тенденція
Issue Date: 2015
Citation: Досвід навчання студентів з питань ядерної медицини в умовах вищої школи : [Сучасні питання діагностики та терапії в ядерній медицині : матеріали конференції, Харків, 16–17 червня 2015 р.] / О. М. Астап’єва, Я. Е. Вікман, О. І. Паскевич, М. Є. Слабодчиков // Український радіологічний журнал. – 2015. – Т. 23, вип. 2. – С. 180.
Abstract: Сучасна ядерна медицина включає низку діагностичних та терапевтичних методів, застосовуванню яких немає альтернативи, а отримані діагностичні зображення унікальні, високоінформативні, дозволяють виявляти структурно-функціональні зміни органів і тканин. В теперішній час діагностичні РФП використовують в клінічній практиці, а впровадження нових технологій в радіотерапії з використанням міченого альфа- та бета випромінювачів дозволяють отримувати значно більші рівні опромінення в пухлинному осередку, ніж у навколишніх здорових тканинах. У світовій практиці визначилась тенденція до збільшення виробництва як діагностованих, так і терапевтичних радіофармацевтичних препаратів та збільшення кількості досліджень та лікувальних процедур з їх використанням. Тому стає актуальною проблема підготовки лікарів з ядерної медицини ще на етапі навчання в медичних університетах на кафедрах радіології. Навчання студентів з питань ядерної медицини проводить професорсько-викладацький склад кафедри радіології та радіаційної медицини Харківського національного медичного університету, яку очолює член-кореспондент НАМН України, професор, д. м. н. М.І. Пилипенко.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/12122
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра радіології та радіаційної медицини



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.