Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/12117
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаздравнов, А.А.-
dc.contributor.authorСупрун, О.В.-
dc.date.accessioned2015-12-14T14:06:25Z-
dc.date.available2015-12-14T14:06:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗаздравнов А. А. Особливості клінічного перебігу синдрому подразненого кишечника у осіб молодого віку, хворих на нейроциркуляторну дистонію / А. А. Заздравнов, О. В. Супрну // Сучасна гастроентерологія. – 2015. – № 4 (84). – С. 28–30.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/12117-
dc.description.abstractКлінічна картина СПК у хворих на НЦД має свої особливості й, певним чином, залежить від типу НЦД. У пацієнтів з НЦД за гіпертонічним типом в клініці СПК переважає розлитий абдомінальний біль, хворим з НЦД за гіпотонічним типом більш притаманен біль лівобічної локалізації. Також, у хворих на СПК на тлі НЦД за гіпертонічним типом відзначається зв’язок між виникненням абдомінального болю та загостренням клінічної симптоматики НЦД. Дані особливості клінічного перебігу СПК на тлі НЦД слід враховувати лікарю в своїй практичній діяльності. Підтримка і пояснення пацієнтові суті та прогнозу його захворювання є першим та необхідним кроком не медикаментозного лікування, який в багатьох випадках може бути достатнім.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectсиндрому подразненого кишечникаru_RU
dc.subjectнейроциркуляторну дистоніюru_RU
dc.subjectособи молодого вікуru_RU
dc.subjectфункциональные заболевания кишечникаru_RU
dc.titleОсобливості клінічного перебігу синдрому подразненого кишечника у осіб молодого віку, хворих на нейроциркуляторну дистоніюru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра загальної практики – сімейної медицини та внутрішніх хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
default1.pdf247,05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.