Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11537
Title: Викладач іноземної мови як суб’єкт іноваційної педагогічної діяльності в немовному ВНЗ
Authors: Петрова, Ольга Борисівна
Keywords: інноваційна діяльність
викладач іноземної мови
немовний ВНЗ
успіх
innovation activity
foreign language teacher
non-language university
success
инновационная деятельность
преподаватель иностранного языка
неязыковой вуз
успех
Issue Date: 23-Oct-2015
Publisher: Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ
Citation: Петрова О. Б. Викладач іноземної мови як суб’єкт інноваційної педагогічної діяльності в немовному ВНЗ / О. Б. Петрова // Поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання української та іноземних мов як чинник забезпечення дієвості знань: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2015 р.). : збірник наукових праць. – Харків : Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2015. – С. 158–161.
Abstract: The foreign language teacher is a subject of innovation pedagogical activity in non-language university and his success supposes potential and readiness for this activity, awareness of the practical value of innovations in his educational field both at professional and personal levels.
Description: Викладач іноземної мови є суб’єктом інноваційної педагогічної діяльності в немовному ВНЗ, успіх якої передбачає наявність потенціалу та готовності до цієї діяльності, усвідомлення практичної значущості інновацій у своїй освітній галузі не лише на професійному, а й на особистісному рівні.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11537
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9ПетроваВикладач як субєкт.pdf264,41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.