Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11537
Title: | Викладач іноземної мови як суб’єкт іноваційної педагогічної діяльності в немовному ВНЗ |
Authors: | Петрова, Ольга Борисівна |
Keywords: | інноваційна діяльність викладач іноземної мови немовний ВНЗ успіх innovation activity foreign language teacher non-language university success инновационная деятельность преподаватель иностранного языка неязыковой вуз успех |
Issue Date: | 23-Oct-2015 |
Publisher: | Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ |
Citation: | Петрова О. Б. Викладач іноземної мови як суб’єкт інноваційної педагогічної діяльності в немовному ВНЗ / О. Б. Петрова // Поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання української та іноземних мов як чинник забезпечення дієвості знань: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2015 р.). : збірник наукових праць. – Харків : Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ, 2015. – С. 158–161. |
Abstract: | The foreign language teacher is a subject of innovation pedagogical activity in non-language university and his success supposes potential and readiness for this activity, awareness of the practical value of innovations in his educational field both at professional and personal levels. |
Description: | Викладач іноземної мови є суб’єктом інноваційної педагогічної діяльності в немовному ВНЗ, успіх якої передбачає наявність потенціалу та готовності до цієї діяльності, усвідомлення практичної значущості інновацій у своїй освітній галузі не лише на професійному, а й на особистісному рівні. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11537 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
9ПетроваВикладач як субєкт.pdf | 264,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.