Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11352
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сокол, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Зеленська, Ганна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ковальов, Максим Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-19T09:34:37Z | - |
dc.date.available | 2015-11-19T09:34:37Z | - |
dc.date.issued | 2015-11-10 | - |
dc.identifier.citation | Сокол О. М. Психофізіологічне обґрунтування застосування інтерактивних методів викладання теоретичних дисципліни в медичному університеті / О. М. Сокол, Г. М. Зеленська, М. М. Ковальов // Актуальні питання освіти і науки : матеріали науково-практичної конференції, Харків, 10–11 листопада 2015 р. : збірник наукових статей / Національна академія національної гвардії України. – Харків : ХОГОЗ, 2015. – С. 207–211. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11352 | - |
dc.description.abstract | Робота присвячена педагогічній і психофізіологічній проблемі активації навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків при вивченні теоретичних дисциплін. З метою актуалізації базової соціальної учбової мотивації практичні заняття з дисципліни «Фізіологія» проводились з застосуванням активних і інтерактивних форм навчання. Зміни мотивації до пізнавальної діяльності досліджувались за допомогою техніки репертуарних решіток Дж. Келлі. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | пізнавальна активність студентів | ru_RU |
dc.subject | учбова мотивація | ru_RU |
dc.subject | техніка репертуарних решіток | ru_RU |
dc.subject | активні і інтерактивні форми навчання | ru_RU |
dc.title | Психофізіологічне обґрунтування застосування інтерактивних методів викладання теоретичних дисципліни в медичному університеті | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Actual_3.pdf | 381,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.