Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11352
Назва: | Психофізіологічне обґрунтування застосування інтерактивних методів викладання теоретичних дисципліни в медичному університеті |
Автори: | Сокол, Олена Миколаївна Зеленська, Ганна Миколаївна Ковальов, Максим Михайлович |
Теми: | пізнавальна активність студентів учбова мотивація техніка репертуарних решіток активні і інтерактивні форми навчання |
Дата публікації: | 10-лис-2015 |
Бібліографічний опис: | Сокол О. М. Психофізіологічне обґрунтування застосування інтерактивних методів викладання теоретичних дисципліни в медичному університеті / О. М. Сокол, Г. М. Зеленська, М. М. Ковальов // Актуальні питання освіти і науки : матеріали науково-практичної конференції, Харків, 10–11 листопада 2015 р. : збірник наукових статей / Національна академія національної гвардії України. – Харків : ХОГОЗ, 2015. – С. 207–211. |
Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена педагогічній і психофізіологічній проблемі активації навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків при вивченні теоретичних дисциплін. З метою актуалізації базової соціальної учбової мотивації практичні заняття з дисципліни «Фізіологія» проводились з застосуванням активних і інтерактивних форм навчання. Зміни мотивації до пізнавальної діяльності досліджувались за допомогою техніки репертуарних решіток Дж. Келлі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11352 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Actual_3.pdf | 381,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.